Nelze stahovat z Obchodu Play
Zdravím, už dlouhé dva týdny mi nejde instalovat aplikace z Obchodu Play ani stahovat schémata z Obchodu s motivy. Psala jsem na podporu v O. Play ale odezva nepřišla žádná tak jsem se snažila problém vyřešit návodem v okýnku tím že jsem vymazala data z O. Play, vymazala aktualizace O. Play, když ani to nezabralo vymazala jsem data ze správce stahování a dalších aplikací spadajících k O. Play ale marně, pak zbývalo už jen jediné a to restartovat telefon, kupodivu to zabralo ale jen na krátkou chvíli po načtení systému. Takže když si chci stáhnout hru či aplikaci musím vypnout nebo restartovat telefon a následovně můžu stahovat jen chvilku pak mi to hodí opět chybu 506 ale přitom aktualizovat aplikace můžu bez problému tak kde je sakra chyba… Už si nevím rady, nechci pořád vypínat nebo restartovat telefon. Díky za rady Mám Samsung Galaxy J5
- Matonka položil otázku před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Dobrý den … Musíte jít do nastavení odstranit veškeré Google účty poté jít do Aplikace, Všechny a tam najděte Google Services Framewok dejte vynutit ukončení a vymazat data jditě pak zpět a dál hledáte Google Play Obchod a uděláte to samé vynutit ukončení a smazat data pak znova zpět a najdite si Google Play Services a udělejte zas to samé vynutit ukončení a smazat data … poté restartujte váš mobil zapněte Google Play Obchod přihlašte se na váš účet a mělo by to fungovat
- Petr Petráň odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Ano, přesně jak píše Petr, je potřeba u dvou zmíněných aplikací vymazat data. To je první věc, kterou doporučuji vyzkoušet. Možností je však více a přehledně jsem je sepsal v tomto článku:
- Tomáš Frajer odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Tvoje odpověď
Nejdříve se prosím přihlaš.