Nedaří se instalovat aplikace z google play
Dobrý den. Asi měsíc mi do LG G3 s androidem 5.0 nejdou nainstalovat žádné aplikace. Pouze se objeví hláška: “ Blahopřejeme aplikace bude brzy nainstalována do vašeho telefonu“, ale nic se nenainstaluje. V google play zároveň vidím, že některé aplikace mám už nainstalovány, ale v telefonu nejsou. Našel jsem návod na odstranění a opětovnou instalaci aplikace google play, ale ani tuto aplikaci v telefonu v seznamu aplikací nevidím. Děkuji.
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Volné místo v interní paměti telefonu máte?
Zkoušel jste vymazat cache pro aplikace Obchod Google Play a Služby Google Play?
(Nastavení > Aplikace > Vše > vybrat aplikaci > Smazat cache)
- Tomáš Frajer odpověděl před 8 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Také je dobré se ujistit, že jste v době instalace aplikací připojen k síti WiFi.
- Tomáš Frajer odpověděl před 8 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Díky za rychlou reakci. Ano v interní paměti mám přes 17 GB dostupného místa. Cache jsem promazal na všech google aplikacích. Konkrétně google play se mi v seznamu aplikací ani neukazuje, i když na ploše ji mám. Na wifi jsem připojen.
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
To nedává smysl aby na seznamu nebyla (pozor jmenuje se Obchod Google Play, nikoliv jen Google Play). Pošlete mi nějaké screenshoty abych viděl jak se to chová. Potřebuji tu hlášku s blahopřáním a seznam aplikací od písmene O.
- Tomáš Frajer odpověděl před 8 roky
- naposledy upraveno před 8 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Tak se snažím nahrát ty screenshoty, ale na těchto stránkách se mi to nedaří. Nemohu Vám je někam poslat na email? Díky.
-
Aha, už to vidím, mám tam chybu a nejde nahrávat. Zkusím to nějak vyřešit a dám vědět.
-
Pošlete mi je na tomfrajer zavináč gmail.com
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Díky za obrázky poslané mailem, pak je sem nahraji, až vyřeším chybu nahrávání.
Z obrázků je patrné, že používáte webovou aplikaci Google Play (tzn. chodíte tam přes prohlížeč) a to není úplně ideální. Když máte instalovánu aplikaci Google Play, zkuste to přes ní. Problém může být klidně v tom, že máte ke svému uživatelskému účtu vázáno více zařízení (telefonů, tabletů) a instalujete aplikace do jiného zařízení než očekáváte.
Zkuste tedy spustit aplikaci Google Play a instalovat odtud.
Dále jsem si všiml, že máte na notifikační liště nějakou výstrahu (výkřičník). To je co?
- Tomáš Frajer odpověděl před 8 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Tak to vypadá, že je vše vyřešeno. Ikona “Obchod Google play” byla skutečně jen uložená webová stránka na ploše . Vyhodil jsem ji a nahradil ikonou aplikace ze které je rychlejší a přehlednější přístup. Ostatní problémy se vyřešili tím, že jsem včera postupně zakázal všechny služby googlu a musel jsem se teď znovu přihlásit na gmail účet (takže jsem ho zrušil a zas přidal). Ihned poté se mi začaly stahovat všechny aplikace, které mi dříve oznámily, že budou nainstalovány (i ty před měsícem). Nyní už funguje nahrávání aplikací normálně, nahrají se hned, vyzkoušel jsem to, ovšem nesmí být na liště ten vykřičník, kterého jste si všiml. Tuto výstrahu znám už z dřívějška (např. z Číny) a znamená, že server googlu není momentálně dostupný. Nevím, proč tady v ČR se také občas objeví, ale pokud tam je google play zahlásí chybu č……S tím už jsem měl problémy dříve. V každém případě aplikace se teď stahují už normálně a zdá se, že i telefon tak nějak “rychleji” pracuje. Díky Moc za rychlé a přesné rady, je vidět, že se vyznáte !
-
Díky za dobrou zprávu, rád jsem pomohl.
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Nejdříve se prosím přihlaš.