Počet herních konzolí na operačním systému Android narůstá zvýšeným tempem, a to přesto, že původní Ouya zapadla už dávno do zapomnění. Každý nový projekt se snaží přijít s něčím navíc, aby předběhl své konkurenty. Konzole OBox je tak proto nejen poměrně nadupaná, ale navíc modulární, Nexus Player je vlastně mediální centrum a Razer Forge TV přišel s novým univerzálním ovladačem, který se dá přes Bluetooth připojit k mnoha různým zařízením včetně chytrých televizí. A právě ovladač je i hlavní devizou nové Androidí konzole ZRRO od izraelského výrobce ZRRO Ltd.
ZRRO si stejně jako mnoho jiných inovativních myšlenek, které jsme zde představovali, prošel kampaní na Kickstarteru. A to doslova o fous, svůj cíl 200 000 dolarů překonal pouze o 392 dolarů. I to ale samozřejmě společnosti ZRRO, Ltd stačilo k úspěšnému zakončení kampaně.
Konzole založené na systému Android samy o sobě samozřejmě žádnou novinkou nejsou, a samotný hardware ZRRO není ani nic vysloveně světoborného. Je tu ostatně hlavě proto, aby zprostředkoval člověku možnost hrát Androidí hry na velké televizi.
Hlavní prvek, který ZRRO odlišuje od ostatních Androidích konzolí, je nicméně jeho ovladač. Ten je postaven na patentované dotykové technologii společnosti ZRRO, většinu jeho povrchu tedy stejně jako u smartphonů tvoří dotyková plocha. Jediná fyzická tlačítka, která na něm najdete, jsou klasická tři hardwarová ovládací Androidí tlačítka dole pod obrazovkou, pak tlačítko na zapínání ovladače a hlasitost. Celkově tedy ZRRO vzhledem připomíná menší tablet a ke konzoli se připojuje přes Bluetooth 3.0. Dosah má asi 18 metrů. Normálně by absence fyzických tlačítek na ovladači herní konzole byl velký nedostatek, ale díky patentované technologii, kterou ZRRO nazývá „Multi-Finger Hover & Touch Surface“, dokáže doteková obrazovka ovladače ZRRO detekovat prsty už ve vzdálenosti tří centimetrů od povrchu, a zobrazit je na obrazovce.
V tomto okamžiku se ZRRO ještě neprodává, je ale možné ho předobjednat ho přes stránky výrobce za 199 dolarů. Podle předběžných plánů by měli podporovatelé kampaně z Kickstarteru dostat své konzole během června a do masové produkce by měl ZRRO jít v říjnu 2015. Cena bude asi spolu s malou pamětí jeden z největších problémů konzole, protože vzhledem ke svým parametrům stojí ZRRO přece jen trochu dost. Jeho ovladač je rozhodně zajímavý a něco nového na trh přináší, ale značná část lidí už v této cenové kategorii pravděpodobně rovnou něco málo přidá a koupí si výrazně silnější klasické konzole.