Kalendář
Dobrý den. Tablet mi hlásí …NENALEZEN ŽÁDNÝ KALENDÁŘ, Prosím ujistěte se, že je povolen alespoň jeden přepisovatelný kalendář.
Přitom mám stažené kalendáře už tři. Nevíte v čem může být problém ? Děkuji, mám anroid 4.4.4. Reset nepomohl
- Igi položil otázku před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Potřebuji vědět, jaký máte tablet a jakou používáte aplikaci pro práci s kalendářem. Máte vyzkoušený Google kalendář?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.calendar
Ani v tom se vám vaše kalendáře nezobrazí? Je potřeba mít v nastavení systému připojen a synchronizován účet pod kterým kalendář máte (pokud používáte google kalendáře).
- Tomáš Frajer odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Ověřte si prosím, že kalendář je viditelný (V oficiálním Google Kalendáři jděte do hlavního menu a tam zkontrolujte nastavení kalendáře – musí být zaškrtnutý).
Pokud tohle nevyřeší problém, pak pokračujte do nastavení synchronizace kalendářů. V aplikaci Google Kalendář jděte do menu nastavení (Settings) a vyberte kalendář, který se vám nezobrazuje. Ujistěte se, že máte zapnutou synchronizaci kalendáře.
Pokud zde v aplikaci (v nastavení) kalendář vůbec nevidíte, je potřeba přidat v nastavení telefonu Google účet, na kterém máte kalendář (hádám, že tohle nejspíš máte nastavené).
Další možností je výmaz cache aplikace Google Kalendář. Jděte do nastavení telefonu, vyberte v menu aplikace, přepněte se na zobrazení všech aplikací a v seznamu najděte aplikaci kalendář (Google). Otevřete jí a vymažte cache i data. Totéž udělejte pro úložiště kalendáře (aplikace Calendar Storage, v češtině bude možná jinak pojmenované).
Zde je odkaz na kompletní troubleshooting návod přímo od Googlu: https://support.google.com/calendar/answer/6261951?hl=cs
Dejte prosím vědět, zda se vám podařilo problém vyřešit nebo ne. Díky.
- Tomáš Frajer odpověděl před 9 roky
- naposledy upraveno před 9 roky
-
Nicméně, já si myslím, že jen nemáte ten kalendář zaškrtnutý – podle té hlášky co vám aplikace píše…
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Zaškrknutý ho mám, zajímavé je že synchronizace se mi projevuje na mobilu ale na tabletu nee. Když odinstaluji kalendář google a znovu nainstaluji v tabletu, na první kliknutí píše kalendář přestal pracovat. Až na druhé kliknutí se otevře, ale zase do něj nic nezapíšu
- DerickBand odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Teď jsem přišel na zajímavou věc, na účtu google je tabletka jako by vidět, ale účet s ní nekomunikuje, myslím jako že ji nevyhledá ani podle polohy, ani ji neprozvoní v případě zadání prozvonění zařízení. Opticky tam je vidět, ale jako by nekomunikovala s účtem. Mobil mi to prozvoní i najde polohu, ale tabletku nee. Myslím si že by toto mohl být zakopaný pes. Ovšem jak z toho to nevím. Asi se picnu
- DerickBand odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Připojení k internetu na tom tabletu máte aktivní? Možná hloupá otázka, ale nic jiného už mě nenapadá. Pokud jste připojený a vyzkoušel jste vše v oficiálním návodu od Googlu (vyzkoušel jste? I výmaz dat kalendáře a ověření úložiště kalendáře? Projděte ten postup opravdu celý a důkladně – odkaz máte výše. Je v něm několik částí a je potřeba je rozbalit, abyste viděl všechny informace). Dále mě napadá už jen možný nedostatek místa v zařízení.
Pokud nic z toho nepomůže, bude nejlepší vyzkoušet tovární reset tabletu. Tím by se problém měl s jistotu vyřešit.
- Tomáš Frajer odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Připojení k internetu na tom tabletu máte aktivní? Možná hloupá otázka, ale nic jiného už mě nenapadá. Pokud jste připojený a vyzkoušel jste vše v oficiálním návodu od Googlu (vyzkoušel jste? I výmaz dat kalendáře a ověření úložiště kalendáře? Projděte ten postup opravdu celý a důkladně – odkaz máte výše. Je v něm několik částí a je potřeba je rozbalit, abyste viděl všechny informace). Dále mě napadá už jen možný nedostatek místa v zařízení.
Pokud nic z toho nepomůže, bude nejlepší vyzkoušet tovární reset tabletu. Tím by se problém měl s jistotou vyřešit.
- Tomáš Frajer odpověděl před 9 roky
- naposledy upraveno před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Dobrý den. Udělal jsem vše co zde bylo navrženo, Google účet najde jak tablet tak telefon, obojí podle GPS, obojí prozvoní, Jenže kalendář nejde pořád v tabletu. V tel. funguje… A bohužel situace je stejná i po továrním resetu tabletu. Tak to už tedyzůstává rozum stát
- DerickBand odpověděl před 9 roky
- Abyste mohli přidat komentář, musíte se přihlásit.
Nejdříve se prosím přihlaš.